ul. Makuszyńskiego 10a, Kraków /Nowa Huta/
Bądź na bieżąco i śledź nasze social media:      
    +48 600 43 43 44
    biuro@mbpower.pl
    8:00 - 18:00
    Poniedziałek - Piątek
Język
Język Polski Język Angielski




FAQ





Jakie marki pojazdów są obsługiwane?
•   Specjalizujemy się w marce Mercedes-Benz, jednak obsługujemy też pojazdy innych producentów.


Kiedy poznam cenę naprawy samochodu?
•   Cenę poznasz przed rozpoczęciem naprawy, a po sprawdzeniu usterki. Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem.


Kiedy należy wymienić olej w silniku?
•   Olej oraz filtry należy wymieniać według specyfikacji producenta. Trzeba mieć jednak na uwadze, że niektóre interwały między przeglądowe (np. co 40 tys. Km) nie są dobrą opcją dla waszych samochodów. Naszym zdaniem najlepiej jest wymieniać olej oraz filtry co 15 tys. kilometrów lub raz w roku.


Czy płyn hamulcowy oraz chłodniczy należy wymieniać?
•   Oczywiście, że tak. Każdy z tych płynów w raz z czasem ulega starzeniu przez co traci swoje właściwości. Wymiana płynów zapobiega np. przegrzaniu silnika lub daje ci 1m hamowania mniej. Chyba warto?


Czy dzwoniąc do serwisu porozmawiam z mechanikiem przez telefon?
•   Niestety nie, nasi pracownicy są w trakcie pracy bardzo zajęci oraz skupieni na swojej pracy – w celu wykonania naprawy na najwyższym poziomie – brak rozpraszania jest podstawową zasadą.


Czy trzeba wymieniać olej w automatycznej skrzyni biegów?
•   Zarówno olej w automatycznej skrzyni jak i manualnej należy wymieniać. Wymiana w automatycznej skrzyni jest jednak zdecydowanie ważniejsza. Wymiany należy dokonać według specyfikacji producenta. Możemy jednak założyć wymianę w skrzyni automatycznej co 60 tys. Km lub co 5 lat.


Mam swoje części. Czy mogę je wymienić u was?
•   Oczywiście, że tak. Jako serwis zajmujemy się naprawą samochodów. Nie ma dla nas różnicy czy części są zamawiane przez nas czy przez klienta, najważniejsze jest, aby naprawa była skuteczna.


Zamawiacie części z allegro?
•   Niestety, ale nie zamawiamy części z allegro z powodu wątpliwej jakości produktów. Jesteśmy wstanie pomóc z doborem części na portalu, jednak to klient musi je zakupić. Pamiętajcie, że zawsze możecie zamówić części na nasz warsztat tak, aby nie robić bezcelowych wycieczek.


Czy wykonam u was przeglądy serwisowe (serwis A lub B...)?
•   Oczywiście, że tak. Podczas takiego serwisu, wykonywanych jest szereg czynności które są szczegółowo zapisywane a ewentualne uszkodzenia na bieżąco konsultowane z właścicielem. Do każdego Przeglądu Okresowego otrzymasz wydruk błędów oraz listę z najważniejszymi punktami dotyczącymi twojego samochodu. Dodatkowo na życzenie możemy wpisać przegląd do platformy Mercedesa (DSB- Elektroniczna Książka Serwisowa), który potwierdzi wizytę w naszym serwisie oraz wymianę części według standardów MB i zachowa ciągłość przeglądów.


Czy macie dostęp do Elektronicznej Książki Serwisowej Mercedes-Benz (DSB)?
•   Tak, jest to usługa skierowana do aut młodych oraz ze sprawdzonymi przeglądami (zachowaną ciągłością serwisową).